Sista dagen innan lovet

Bilden tagen igår kväll, tänkte stanna uppe all night för att se Liams twitcam men han hade ingen o jag somnade.

Hej ni underbara.
SORRY FÖR DÅLIG UPPDATERING FRÅN MIN SIDA MEN IGÅR DEGADE JAG BARA.

Är hemma även idag, så missade halv skolvecka såhär innan lovet. Kul då.
Mår lite bättre fast samtidigt sämre, men ska iaf vara duktig idag o städa/diska osv.
Ska även göra skolarbeten, som SO-arbetet, Bild-arbetet och Svenskan.
Idag får alla lov också, sjukt härligt. Även om jag inte vet vad jag ska göra på lovet.
Eller jo, kanske ska dra och se Titanic i 3D med några fina brudar!
VAD SKA NI UNDERBARA LÄSARE GÖRA UNDER LOVET DÅ!?<3

Vi hörs.

x Puss x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0