Till dansen

Snart ska jag sticka iväg och dansa. Är äckligt taggad just nu. Ska försöka komma på lite mer till mitt och Linnea's solo, får hoppas att fantasin är på topp.
Men iaf idag har jag som sagt haft prov och har faktiskt sovit lite så nu är jag jävligt pigg. Men vaknade med värsta 'ont i halsen' smärta. Fy fan för det, men ska verkligen inte bli sjuk nu när påsklovet börjar. Ska sen under nån dag åka till finaste Laurenzo och sköta honom riktigt ordentligt eftersom jag har varit riktigt kass på sistone. Vad ska alla ni andra göra på påsklovet?

Kanske finns nåt tips man kan göra på lovet från nån go läsare?

Men vi ses lite senare, I think. Pussar och kramar!
Universums finaste!
//Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0